آی پد

78. جستجو در کانون توجه. روی دکمه Home دوبار ضربه بزنید تا Spotlight Search نمایان شود، که همه برنامه‌های در حال اجرا شما را در پایین صفحه نمایش می‌دهد.

79. کنترل های سریع. برای نمایش سریع کنترل‌های پخش، معکوس، پخش/مکث، پرش، روشنایی و صدا، دوبار روی دکمه صفحه اصلی ضربه بزنید و انگشت خود را از پایین صفحه به سمت راست بکشید.

80. میانبرهای صفحه کلید. هنگام تایپ کردن، کشیدن انگشت به سمت بالا روی کلید کاما یک آپستروف را درج می کند. کشیدن کلید نقطه به بالا یک نقل قول را وارد می کند. نگه داشتن کلید خط فاصله، خط تیره یا گلوله را وارد می کند. و با نگه داشتن کلید علامت دلار چندین نماد مختلف ارز را درج می کند.آموزش زبانهای خارجه

81. نشانک سافاری. به طور پیش فرض، مرورگر سافاری نماد نشانک ها را نمایش نمی دهد. برای فعال کردن این ویژگی، تنظیمات را از صفحه اصلی انتخاب کنید، Safari را از منوی سمت چپ انتخاب کنید، سپس گزینه با عنوان Always Show Bookmarks Bar را روی ON قرار دهید.

82. فایل ها را با iPad خود همگام سازی کنید. Dropbox را (رایگان) بر روی iPad و کامپیوتر خود دانلود و نصب کنید. پس از آن، عکس‌ها، ورد، اکسل و اسناد PDF که از هر دستگاه در Dropbox خود می‌ریزید، فوراً از هر دستگاه قابل دسترسی خواهند بود.

83. امنیت شدید. اگر iPad شما حاوی داده‌های بسیار حساس است، تنظیمات Erase Data را با انتخاب Settings، General، Passcode Lock، Erase Data فعال کنید. پس از آن، در صورتی که شخصی رمز عبور نادرست را 10 بار متوالی وارد کند، iPad تمام داده ها را پاک می کند.

84. برنامه های خود را داک کنید. به طور پیش‌فرض، آی‌پد چهار برنامه را در Dock نمایش می‌دهد (منوی اصلی صفحه اصلی در پایین قرار دارد)، اما فضایی برای شش برنامه وجود دارد. برای افزودن دو برنامه دیگر به داک، نماد هر برنامه را فشار داده و نگه دارید تا تکان بخورد، سپس برنامه را روی داک بکشید.

85. پوشه ها را ایجاد کنید. با ضربه زدن و نگه داشتن نماد برنامه تا زمانی که تکان بخورد، یک پوشه ایجاد کنید، سپس آن را بکشید و روی برنامه دیگری رها کنید. iPad یک پوشه حاوی هر دو برنامه ایجاد می کند و می توانید نام پوشه را تغییر دهید و برنامه های بیشتری اضافه کنید.موفقیت و ذهن و هوش

86. به بالا بروید. پس از اسکرول کردن یک سند بزرگ یا صفحه وب، روی نوار عنوان در بالای صفحه ضربه بزنید تا به سرعت به بالای صفحه برگردید.