15. یادآوری فعال را در حین مطالعه تمرین کنید

مرور کردن چیزی در زمانی که شما مجلل نگاه کردن به یادداشت های خود را دارید با به خاطر سپردن یکسان نیست.

وقتی بدون مواد خود در محل هستید، به سطح دیگری از آشنایی نیاز دارید و نمی خواهید آن را به شانس بسپارید.اخبار داخلی

سعی کنید عمداً روی فراخوانی فعال خود کار کنید.

هنگامی که چیز جدیدی یاد می گیرید، فقط چشمان خود را ببندید و سعی کنید یک واقعیت یا مفهوم را از حافظه به یاد آورید. کارت های فلش را به همراه داشته باشید و مدام خود را در لحظات آزاد آزمایش کنید.

هدف شما این است که بارها و بارها خود را روی آن آزمایش کنید تا زمانی که در حافظه بلند مدت شما باقی بماند.

16. به قدرت یادگاری (ترفندهای حافظه) ضربه بزنید

دستگاه‌های یادگاری واژه‌ای جذاب برای تکنیک‌های حافظه هستند که برای ساده کردن چیزها و پیوند آنها در مغز برای بازیابی آسان طراحی شده‌اند.

اینها برای زبان آموزان شنوایی فوق العاده خوب عمل می کنند.

به عنوان مثال، کلمات اختصاری.

فقط حرف اول هر کلمه را در یک لیست بردارید و آنها را با هم رشته کنید. "Roy G. Biv" به یک مخفف کوچک و منظم تبدیل می شود تا به یادآوری رنگ های رنگین کمان (قرمز، نارنجی، زرد، سبز، آبی، نیلی، و بنفش) کمک کند.

همچنین می توانید از یک جمله آکروستیک، یک جمله جذاب با همان حروف اول به عنوان کلماتی که باید به خاطر بسپارید استفاده کنید.

مثال: یکی از افراد معروف آکروستیک که برای به خاطر سپردن ترتیب سیارات استفاده می کردند، «مادر بسیار مشتاق من نه پیتزا به ما داد» (عطارد، زهره، زمین، مریخ، مشتری، زحل، اورانوس، نپتون، پلوتون).

ما بعداً یک مقاله کامل در مورد دستگاه‌های یادگاری ارائه خواهیم داد - یادگیری فقط چند مورد که برای شما مفید هستند می‌تواند به شما کمک کند تا هر آزمونی را که در حرفه دانشگاهی شما پیش می‌آید را انجام دهید.

18. با تکنیک پومودورو کارآمدتر کار کنید

پومودورو، کلمه ایتالیایی برای گوجه فرنگی، شکل تایمر آشپزخانه بود که توسط فرانچسکو سیریلو، که این تکنیک محبوب را برای انجام کارها ابداع کرد، استفاده کرد.

او یک کار را به مدت 25 دقیقه انجام می داد و زمانی که تایمر زنگ می زد، 5 دقیقه استراحت می کرد. بشویید و تکرار کنید.دانستنیهای ازدواج

این تکنیک برای قرار گرفتن در منطقه هنگام مطالعه عالی است.

خیلی ساده تر است که به خودتان بگویید 25 دقیقه مطالعه کنید تا یک ساعت کامل. استراحت کوچکی که در این بین انجام می‌دهید، قبل از شروع فصل بعدی، مغز شما را تازه می‌کند.

یک کار، یک گوجه فرنگی در یک زمان.

به هر حال، نرم‌افزار مسدودکننده وب و بهره‌وری FocusMe دارای ویژگی pomodoro است