اینها بهترین مهارت هایی هستند که باید در رزومه خود قرار دهید:

نشان دادن مهارت های فنی و ارتباطی مناسب در رزومه، آن را برجسته می کند. این دقیقاً نحوه انجام آن است.

نوشتن یک رزومه خوب یک اقدام متعادل کننده دشوار است. گاهی اوقات کوتاه و شیرین نگه داشتن طول رزومه و در عین حال داشتن اطلاعات با کیفیت کافی برای تأثیرگذاری ماندگار می تواند چالش برانگیز باشد.سنتور نوازی مشکاتیان

مدیران استخدام نیز علاقه خاصی به مجموعه مهارتی که شما دارید خواهند داشت. این بدان معناست که هنگام فکر کردن به مهارت هایی که باید در رزومه خود فهرست کنید، دانستن اینکه چه چیزی به شغل مرتبط است بسیار مهم است.

مهارت های فنی در مقابل مهارت های ارتباطی در رزومه شما

مهارت‌های بی‌پایانی وجود دارد که می‌توانید در هر رزومه‌ای بگنجانید، و باید تصمیم بگیرید که کدام یک مؤثرتر هستند. مهارت‌های فنی و خاص صنعت و همچنین مهارت های ارتباطی وجود دارد که هر شغلی نیاز دارد.

مهارت‌های فنی، توانایی‌های فنی هستند که مختص یک شغل خاص هستند و اغلب قابل اندازه‌گیری هستند. برای توسعه دهندگان نرم افزار، مجموعه مهارت های فنی آنها شامل زبان های برنامه نویسی خاص می شود. مهارت‌های ارتباطی، مهارت‌های شخصی یا توانایی‌های خلاقانه‌ای هستند که می‌توانند به طور طبیعی به وجود بیایند یا در طول زمان تقویت شوند. برخی از نمونه‌های مهارت های ارتباطی عبارتند از سازگاری، خودانگیختگی، مهارت‌های افراد، مدیریت زمان و توانایی کار تحت فشار.اخبار و سلامتی

برخی از مهارت‌های فوق‌العاده‌ای که کارفرمایان دوست دارند در رزومه شما ببینند اگر به دنبال کار از راه دور هستید عبارتند از: ارتباطات کتبی و شفاهی، توانایی کار مستقل، مدیریت زمان و وظایف، سازماندهی، راحتی با فناوری، و دانش خاص در مورد ابزارهای ارتباط از راه دور مانند زوم، اسکایپ، دراپ باکس، گوگل سوئیت و غیره، تونی فرانا، مربی حرفه ای حرفه ای FlexJobs را به اشتراک گذاشت.