دسکتاپ برای طراحی گرافیک :

کامپیوترهای رومیزی برای طراحی گرافیکی قدرت پردازش بیشتری و توانایی پشتیبانی از صفحه نمایش بزرگتر را ارائه می دهند. از آنجایی که رایانه‌های رومیزی معمولاً حافظه و ظرفیت ذخیره‌سازی بیشتری دارند، برای اندازه‌های عظیم فایل که با ویرایش عکس یا ویدیوی پیشرفته همراه است، به خوبی مجهز هستند. توانایی اتصال بیش از یک مانیتور به یک ماشین رومیزی، طراحان را قادر می‌سازد تا چندین طرح‌بندی را به طور همزمان مشاهده کنند، که هنگام کار بر روی پروژه‌های پیچیده مفید است.ترفند و آموزش

دسکتاپ ها قدرت بیشتر، ویژگی های بیشتر و انعطاف پذیری بیشتری نسبت به سایر انواع رایانه های شخصی ارائه می دهند. یک SSD PCIe* برای استفاده در طراحی گرافیکی می تواند عملکرد را تقویت کند. دسکتاپ های مجهز به SSD های Intel® Optane برای بارگذاری سریع برنامه ها، راه اندازی سریع و مصرف انرژی کم بهینه شده اند. علاوه بر این، حافظه Intel® Optane در رایانه های رومیزی ظرفیت ذخیره سازی مگا را فراهم می کند.

دسکتاپ ها را می توان به راحتی با حافظه بیشتر و سایر تنظیمات سفارشی ارتقا داد، در حالی که معمولاً ارتقا یا تغییر اجزای لپ تاپ دشوارتر است. آنها همچنین دارای پورت های بیشتری نسبت به لپ تاپ برای دستگاه های جانبی مانند دوربین و میکروفون هستند.

علاوه بر این، رایانه‌های رومیزی معمولاً کمتر فرسوده می‌شوند، فقط به این دلیل که آنها را جابه‌جا نمی‌کنید، آنها را در کیسه‌ها قرار نمی‌دهید، آنها را به دیوارهای درها نمی‌کوبید یا آنها را رها نمی‌کنید. همچنین احتمال سرقت آنها کمتر است.ساخت وبلاگ رایگان

دسکتاپ ها نیز در سبک های مختلفی عرضه می شوند. یک رایانه رومیزی سنتی با برج و یک مانیتور جداگانه وجود دارد. یا می توانید یک کامپیوتر همه کاره تهیه کنید که مانیتور و کامپیوتر را در یک ترکیب می کند. فضای کمتری نسبت به یک دسکتاپ سنتی اشغال می کند و همچنان عملکرد مورد نیاز برای انجام کارهای گرافیکی خود را ارائه می دهد.